12/02/2013

Subasta en el Teatro Real




2/12/2013

Aquest magnífic "top d'amazona " pot ser teu, estimat lector o lectora, per utilitzar-lo com fons d'armari o millor com vestuari per a una entrevista de treball, sempre que vulguis treballar a La Fura dels Baus o similars. No sé si la venen amb la perxa blava de disseny, la qual cosa augmentaria encara el valor del conjunt.

També et pot interessar el sac d'ossos inferior, no sé si per brou tindria un regust una mica ranci, però també es pot penjar a la terrassa, al costat del jacuzzi , perquè es vegi del que és capaç l'amo de la mansió amb qui no obeeix les seves ordres.

En tot cas, aquests i molts altres interessants i insòlits objectes els pots adquirir a la subhasta que ha anunciat el Teatre Real de Madrid "el 26 de diciembre, por primera vez en su historia, una subasta pública con una selección de piezas únicas creadas en sus talleres (utilería, sastrería y caracterización), y utilizadas en las representaciones de óperas como Don GiovanniCarmenMacbeth o La Dolores" (sic).

Ja m'agradaria que el Liceu fes algun dia el mateix i poder adquirir el vestit de Des Grieux (el de prête, per descomptat) de la Manon de 2007, un llenç tacat de sang del Tannhäuser de 2008 o la samarreta imperi -no importa si no està rentada- del Don José de la Carmen 2009 (és que el toro d'Osborne no em cap a casa).




Este magnífico "top de amazona" puede ser tuyo, estimado lector o lectora, para utilizarlo como fondo de armario o mejor como vestuario para una entrevista de trabajo, siempre que quieras trabajar en La Fura dels Baus o similares. No sé si la venden con la percha azul de diseño, lo cual aumentaria aún el valor del conjunto.

También te puede interesar el saco de huesos inferior, no sé si para caldo tendría un regusto un poco rancio, pero también se puede colgar en la terraza, al lado del jacuzzi, para que se vea de que es capaz el dueño de la mansión con quien no obedecen sus órdenes.

En todo caso, estos y otros muchos interesantes e insólitos objetos los puedes adquirir en la subasta que ha anunciado el Teatro Real de Madrid "el 26 de diciembre, por primera vez en su historia, una subasta pública con una selección de piezas únicas creadas en sus talleres (utilería, sastrería y caracterización), y utilizadas en las representaciones de óperas como Don GiovanniCarmenMacbeth o La Dolores" (sic).

Ya me gustaría que el Liceu hiciera algún dia lo mismo y poder adquirir el traje de Des Grieux (el de prête, desde luego) de la Manon de 2007, un lienzo manchado de sangre del Tannhäuser de 2008 o la camiseta imperio -no importa si no está lavada- de Don José de la Carmen 2009 (es que el toro de Osborne no me cabe en casa).


Saco con huesos y calaveras - Macbeth 2004
Vagoneta con cadáveres - Macbeth 2004
3 coronas de hojas - La clemenza de Tito 1999
Conjunto Mefistófeles - Faust-Bal 2009
Capilla beata - Carmen 1999